luni, 28 decembrie 2009

Mary Poppins

Imi invart umbrela plouata, facand doi pasi spre dreapta, doi pasi spre stanga. Ritmul mi-e din ce in ce mai lent. Ritmul pasilor. Noaptea a fost zgomotoasa....si asteptata..de unii dintre noi. El(1) imi da un semn, un loc de intalnire. Dar, vai pacat, iar nu ne-am sincronizat, sunt intr-un alt local. El(2) tace, isi absoarbe vodca pregatind totul cu palmele.. virgine, cuminti. Si tace... si-mi place ca o face. Si-mi asculta..
Insa, voind sa evite cliseele, loveste cu/in ele. Timid.. cu aceleasi palme virgine. El e.
El (1) doreste naturaletea... acesta este motivul pentru care insista.
Iar eu imi invart umbrela, facand doi pasi spre dreapta, doi pasi spre stanga. Daca eram, macar in seara asta , Mary Poppins... le aratam eu lor..

2 comentarii:

  1. îmi învârt cheiţa: doi paşi la dreapta, doi paşi la stânga...cheiţa de rezervă a ruginit, nefolosind-o. Asta, pe care o folosesc necontenit nu cedează deloc...o învârt: doi paşi la stânga, doi paşi la dreapta, înspre el(1), înspre el(2), iar ei, deşi unul într-o parte, unul în cealaltă, susţinându-mi umbrela într-un echilibru perfect, îmi îngreunează zborul dorit, fără ca măcar să înţeleagă că dacă aş fi doar o noapte altcineva decât eu, le-aş putea arăta că sub umbrela de care tot trag nu e nimic din ceea ce şi-ar dori ei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca eram, macar pentru o seara, Mary Poppins, le-as fi aratat ca... eu(cu a mea umbrela)..ii pot trece baltile mari de apa.
    Cat despre cheita de rezerva, era ruginita inca din momentul in care a devenit a mea.
    Oricum...votez pentru cel cu palmele virgine, e un gest brav din partea mea. Facand asta, clar nu isi vor da seama ca nu sunt ce si-ar dori ei..

    RăspundețiȘtergere